zaterdag, juli 17, 2010

Okay!

Alles kits. Alles okay hier. Vanmorgen eerst een flink eind gefietst. We hebben nog een keer de klim bij Montreal/Aude gedaan, voor mij zeer zwaar. Voor Vincent een makkie. Maar ja, hij heeft ca 25kg minder omhoog te trappen. We hadden vandaag bijna 300 hoogtemeters te pakken. Niet echt opzienbarend, maar toch. Een zondagje op de Veluwe levert ca. 50 meter op. Ik bedoel maar. Via een copieuze lunch bij Le Bistro Fruit aan de Place Marcou in Le Cite, Carcassonne (ik kan de Cassoulet Saucisse aanbevelen: worstjes én eendeborst! Ook de Salade Magret was erg goed. Eén en ander door de dames afgeblust met een rosé van een onbekend doch bijzonder smakelijk merk en natuurlijk 1664 voor de heren, twee stuks elk want op één been kun je niet lopen). Vervolgens met het hele spul (6 personen, wat ben ik blij met onze 807) naar de Kart racebaan bij Salvaza, het vliegveld van Carcassonne. Twee heats in een 270cc kart bij 30 graden! Het blijft een leuke sport. Keihard met 70km/uur de bocht in, remmen, gas erop, tegensturen, en maar hopen dat het goed komt. Prachtig! Genieten geblazen dus. Net als van de BBQ op het terras van onze villa. Als dit geen vakantie is, dan weet ik ook niet meer!
Morgen naar de Col des Tougnets, om 1000 uur weg, zodat we ruim - heel ruim - op tijd zijn voor de Tour die er om 1430 uur passeert. Dat wordt een lange, leuke picnic. Daarover morgen meer.

Geen opmerkingen: